دستگاه لیزر ان دی یاگ فراکشنال Aileen Laser ND YAG

دستگاه لیزر ان دی یاگ

دستگاه لیزر ان دی یاگ فراکشنال Aileen Laser ND YAG

فروش دستگاه لیزر رفع موهای زائد ان دی یاگ Aileen ND YAG Laser ، خرید دستگاه لیزر ان دی یاگ درمان انواع ضایعات عروقی و واریس Aileen Laser ND YAG ، قیمت دستگاه لیزر موهای زائد بوسیله لیزر ان دی یاگ ND YAG Laser ، درمان موهای زائد و ضایعات عروقی و جوانسازی با دستگاه لیزر ان دی یاگ همراه با هندپیس فراکشنال Aileen Nd Yag Laser ، لیزر رفع موهای زائد ان دی یاگ و فراکشنال Aileen Laser ، بهترین دستگاه لیزر درمان ضایعات عروقی و رفع موهای زاید محصول کشور کره Aileen Nd Yag Laser :

دستگاه قدرتمند لیزر ان دی یاگ ND YAG Aileen لیزر رفع موهای زائد :

یکی از بیشترین و موثرترین کاربرد های لیزر در درمان موهای زائد صورت و بدن می باشد . درمان موهای زائد با لیزر به دلیل موثرتر بودن و سرعت عمل بیشتر، درد و عوارض کمتر بر الکترولیز ارجح می باشد . لیزرهای Nd-YAG , Diode , Alexandrite , Ruby در این مورد بکار می روند . ليزر ان دی یاگ Nd YAG فرکشنال Aileen درمان قطعی موهای زائد بوده و مجهز به هندپیس فرکشنال جهت جوانسازی غیر تهاجمی می باشد .

کاربردهای سیستم لیزر ان دی یاگ Aileen Nd Yag :

۱- از بين بردن موهاي زائد در تمامي ۶ تيپ پوستي
۲- از بين بردن موهاي ظريف و کرکي
۳- موثر بر روي آکنه هاي فعال
۴- از بين بردن ضايعات عروقي و همانژيوم
۵- جوانسازي غیر تهاجمی پوست با هندپيس مجزاي فرکشنال

ویژگیهای سیستم NDYAG + Fractional Aileen :

۱- دارای بيم اشعه يکنواخت با ماگزيمم انرژي ۱۶۰J/cm2
۲- سيستم خنک کنندگي قوي با بکارگيري گاز نيتروژن
۳- پهناي پالس ۰٫۳ الي ۳۰۰ ميلي ثانيه در کاربردهاي مختلف
۴- دارای عمق نفوذ بسیار بالا تا ۶ تا ۱۰ ميلي متر برای هر ۶ تیپ پوستی
۵- دارای قطر اشعه از ۲ الي ۱۵ ميلي متر

مقايسه اثر دستگاه ليزر Nd YAG و الکساندرايت بر حذف موهاي ناخواسته ؟

زمينه و هدف : ليزر از تکنيک هاي جديدي است که در درمان بسياري از بيماري هاي پوستي از جمله هيرسوتيسم براي کاهش موهاي ناخواسته موفق بوده است . هدف از اين مطالعه مقايسه ميزان تاثير و عوارض جانبي دو ليزر الکساندرايت با طول موج ۷۵۵ نانومتر و Nd YAG با طول موج ۱۰۶۴ نانومتر به تنهايي و با هم در از بين بردن دايمي موها بوده است .

روش اجرا : در يک کارآزمايي باليني اتفاقي و يک سو بي خبر ۲۵ فرد داوطلب واجد شرايط مطالعه ۴ نوبت به فاصله ۸ هفته با ليزر الکساندرايت يا Nd Yag يا هر دو با هم بر اساس پارامترهاي پيشنهادي کارخانه سازنده دستگاه در نيمه هاي لاترال و مديال ساق پا تحت درمان قرار گرفتند و پس از ۱ و ۸ ماه بعد از آخرين جلسه درمان، پيگيري شدند . تعداد موها در هر جلسه ويزيت با بررسي تصويرهاي تهيه شده وسيله دوربين ديجيتال و نيز با دستگاه Visiomed شمرده شد و ميزان کاهش مو به درصد از تفاضل تعداد مو در يک سانتي متر مربع در جلسه اول و آخر، تقسيم بر تعداد مو در يک سانتي متر مربع در جلسه اول محاسبه شد . شدت درد با اندکس VAS و ميزان عوارض جانبي ( تاول، اسکار، تغييرهاي پيگمانتاسيون ) در هر ويزيت ثبت و يافته ها با آزمون ANOVA و post hoc توکي و مربع کاي تجزيه و تحليل شد .

يافته ها : ۱۵ نفر مطالعه را به پايان رساندند و ۱۰ نفر ديگر به دلايل مختلف از مطالعه خارج شدند . ميانگين کاهش تعداد موها در نواحي درمان شده ۸ ماه پس از آخرين جلسه با ليزر الکساندرايت و Nd YAG با معيار Visiomed مقایسه گردید و اختلافی بين دستگاه ها در هيچ مورد از نظر آماري معني دار نبود . مقايسه دو به دوي دستگاه ها نيز بين آن ها هيچ اختلاف معني داري را نشان نداد .

نتيجه گيري : هر دو سيستم ليزر الکساندريت و Nd YAG در از بين بردن دايمي موها بسيار موثر و کم عارضه هستند ولي استفاده همزمان هر دو ليزر به افزايش کارآيي منجر نمي شود و لذا استفاده یکی از لیزرها به تنهایی در مرحله درمان توصیه می گردد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد مشاوره و فروش شرکت پیشرو طب پرشیا تماس حاصل فرمایید . خرید بصورت نقد و اقساط میسر بوده و ارسال تجهیزات به سراسر ایران با ارایه گارانتی و آموزش اپراتوری رایگان و خدمات بعد از فروش امکان پذیر می باشد .تلفن تماس با واحد مشاوره و فروش مهندسی پزشکی پیشرو طب پرشیا : ۰۲۱.۸۶۰۲۸۴۰۹ – ۰۲۱.۸۶۰۲۹۳۷۸

 

پست بعدی

شناسایی لیزر الکساندرایت کندلا اصل و کندلا تقلبی

س خرداد 10 , 1401
شناسایی لیزر الکساندرایت کندلا اصل و کندلا تقلبی دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا اصلی Candela Laser ، لیزر الکساندرایت کندلا تقلبی Candela Gentlelase ، تفاوت لیزر کندلا اصل و تقلبی Candela Gentle Pro Laser ، شناسایی و تشخیص لیزر الکساندرایت تقلبی کندلا از لیزر کندلا اصلی آمریکایی Candela Alexandrite Laser ، […]
الکساندرایت کندلا اصل و کندلا تقلبی

نویسندگان

پیشرو طب پرشیا

شرکت پیشرو طب پرشیا با اخذ مجوز رسمی واردات از اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایران و مجوز واردات و خدمات تجهیزات لیزر از سازمان انرژی اتمی به عنوان اولین عرضه کننده و اولین دارنده گواهینامه بین المللی ISO13485 و ISO9001 در مدیریت کیفیت واردات تجهیزات پزشکی در ایران معرفی گردیده است ، کلیه محصولات این شرکت دارای مجوز رسمی واردات از وزارت بهداشت با قابلیت استعلام میباشد .

دسته‌ها