حضور شرکت پیشرو طب پرشیا در نمایشگاه دبی درما

نمایشگاه دبی درما

حضور شرکت پیشرو طب پرشیا در نمایشگاه دبی درما

حضور شرکت پیشرو طب پرشیا در نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی درما ، این نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی همه ساله با حضور برندهای مطرح جهانی در حوزه پزشکی و سلامت در کشور امارات برگزار میگردد . شرکت پیشرو طب پرشیا بر طبق روال قدیم خود ضمن شرکت در این نمایشگاه اقدام به اسپانسری گروهی از پزشکان محترم در این نمایشگاه بین المللی نموده است . از همه ایرانیان همراه و بازدیدکنندگان گرامی که ضمن بازدید از غرفه پیشرو طب پرشیا به ابراز لطف پرداختند صمیمانه تشکر میکنیم .

پست بعدی

حضور شرکت پیشرو طب پرشیا در کنگره پوست اصفهان

د خرداد 9 , 1401
حضور شرکت پیشرو طب پرشیا در کنگره پوست اصفهان حضور شرکت پیشرو طب پرشیا در کنگره سراسری تازه های جراحی پوست، روشهای زیبایی، لیزر و پیوند مو ، این کنگره تخصصی توسط دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و انجمن متخصصین پوست اصفهان در شهر زیبای اصفهان و سالن تدبیر دانشگاه علوم […]
شرکت پیشرو طب پرشیا

نویسندگان

پیشرو طب پرشیا

شرکت پیشرو طب پرشیا با اخذ مجوز رسمی واردات از اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایران و مجوز واردات و خدمات تجهیزات لیزر از سازمان انرژی اتمی به عنوان اولین عرضه کننده و اولین دارنده گواهینامه بین المللی ISO13485 و ISO9001 در مدیریت کیفیت واردات تجهیزات پزشکی در ایران معرفی گردیده است ، کلیه محصولات این شرکت دارای مجوز رسمی واردات از وزارت بهداشت با قابلیت استعلام میباشد .

دسته‌ها