حضور شرکت پیشرو طب پرشیا در کنگره درماتولوژی

کنگره درماتولوژی پوست

حضور شرکت پیشرو طب پرشیا در کنگره درماتولوژی

حضور شرکت پیشرو طب پرشیا در کنگره قاره ای درماتولوژی ، این کنگره تخصصی توسط مرکز آموزش و پژوهش بیماری های پوست و جذام دانشگاه علوم پزشکی تهران و انجمن بین المللی درماتولوژی ایران در شهر تهران و در مرکز بین المللی همایش های صدا و سیما برگزار شد . شرکت پیشرو طب پرشیا ضمن شرکت در این کنگره اقدام به مشاوره تخصصی به بازدیدکنندگان در حوزه تجهیزات جدید پزشکی نموده است . از کلیه بازدیدکنندگان از غرفه پیشرو طب پرشیا کمال تشکر را داریم .

پست بعدی

حضور شرکت پیشرو طب پرشیا در نمایشگاه دبی درما

د خرداد 9 , 1401
حضور شرکت پیشرو طب پرشیا در نمایشگاه دبی درما حضور شرکت پیشرو طب پرشیا در نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی درما ، این نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی همه ساله با حضور برندهای مطرح جهانی در حوزه پزشکی و سلامت در کشور امارات برگزار میگردد . شرکت پیشرو طب پرشیا بر […]
شرکت پیشرو طب پرشیا

نویسندگان

پیشرو طب پرشیا

شرکت پیشرو طب پرشیا با اخذ مجوز رسمی واردات از اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایران و مجوز واردات و خدمات تجهیزات لیزر از سازمان انرژی اتمی به عنوان اولین عرضه کننده و اولین دارنده گواهینامه بین المللی ISO13485 و ISO9001 در مدیریت کیفیت واردات تجهیزات پزشکی در ایران معرفی گردیده است ، کلیه محصولات این شرکت دارای مجوز رسمی واردات از وزارت بهداشت با قابلیت استعلام میباشد .

دسته‌ها