حضور شرکت پیشرو طب پرشیا در کنگره پوست اصفهان

کنگره پوست اصفهان

حضور شرکت پیشرو طب پرشیا در کنگره پوست اصفهان

حضور شرکت پیشرو طب پرشیا در کنگره سراسری تازه های جراحی پوست، روشهای زیبایی، لیزر و پیوند مو ، این کنگره تخصصی توسط دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و انجمن متخصصین پوست اصفهان در شهر زیبای اصفهان و سالن تدبیر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد . شرکت پیشرو طب پرشیا در این کنگره حضوری فعال داشته و به ارائه آخرین تجهیزات و محصولات روز لیزر پزشکی به متخصصان گرامی را نمود . از همه پزشکان و متخصصان محترمی که از غرفه ما بازدید نمودند و با پیامهای مهرآمیز خود ما را مورد عنایت خود قرار دادند سپاسگزاریم .

پست بعدی

تفاوت لیزر الکساندرایت دکا و لیزر الکساندرایت نابلکس

د خرداد 9 , 1401
تفاوت لیزر الکساندرایت دکا و لیزر الکساندرایت نابلکس مقایسه کوتاه لیزر اکساندرایت دکا Deka و لیزر الکساندرایت نابلکس Noblex ، تفاوت لیزر الکساندرایت موتوس Motus Laser و لیزر الکساندرایت Noblex Laser ، مزایا و عوارض و خواص لیزر الکساندرایت ایتالیایی و کره ای چیست ، عملکرد لیزر الکساندرایت نابلکس Noblex […]
لیزر الکساندرایت دکا و لیزر نابلکس

نویسندگان

پیشرو طب پرشیا

شرکت پیشرو طب پرشیا با اخذ مجوز رسمی واردات از اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایران و مجوز واردات و خدمات تجهیزات لیزر از سازمان انرژی اتمی به عنوان اولین عرضه کننده و اولین دارنده گواهینامه بین المللی ISO13485 و ISO9001 در مدیریت کیفیت واردات تجهیزات پزشکی در ایران معرفی گردیده است ، کلیه محصولات این شرکت دارای مجوز رسمی واردات از وزارت بهداشت با قابلیت استعلام میباشد .

دسته‌ها