بهترین دستگاه های لیزر جوانسازی کدامند

بهترین دستگاه های لیزر جوانسازی کدامند

با توجه به این مسئله که داشتن پوست صاف و شفاف برای بسیاری از افراد حائز اهمیت می باشد، استفاده از روش های مختلف برای این منظور همواره مورد توجه است. به کاربردن روش های سنتی متنند اکثر ماسک هایی که از مواد گیاهی تشکیل می گردند می تواند برای حفظ و نگهداری از پوست مفید باشد. همچنین استفاده از انواع کرم های پوستی نیز برای نگهداری و حفظ و سلامت پوست تاثیرگذار هستند. اما استفاده از این روش ها برای درمان چین و چروک و افتادگی پوست در بسیاری موارد تاثیر بسزایی ندارد.

استفاده از روش تهاجمی مانند عمل های جراحی نیز با توجه به هزینه بالا و در کنار آن عوارض و دوره استراحت نسبتا طولانی بعد از درمان مورد استقبال بسیار ی از افراد قرار ندارند. به همین دلیل استفاده از دستگاه های لیزر جوانسازی با توجه به تاثیر گذاری آنها مورد استقبال افراد زیادی در اکثر کشورها واقع شده است. به کار بردن این دستگاه ها در کنار روش های درمانی دیگر موجب تولید کلاژن بیشتر توسط پوست می گردد و در نهایت باعث شادابی و شفافیت در پوست خواهد شد. از جمله دستگاه های لیزر موثر و جدید می توان بع دستگاه هایفوتراپی، دستگاه لیزر CO2 فرکشنال و دستگاه آراف فرکشنال سوزنی اشاره نمود.

منبع و ماخذ : pishro-teb.com

پست بعدی

بهترین زمان جهت انجام لیزر موهای زائد چه زمانی است

چ مرداد 25 , 1402
انجام لیزر موهای زائد امروزه یکی از متداول ترین روش ها جهت اینکار محسوب می گردد. زیرا استفاده از روش های سنتی بدلیل همراه بودن با درد و همچنین نیاز به تکرار مجدد در بازه زمانی های کوتاه و همچنین زمان گیری انجام برخی از آنها برای بسیاری از افراد […]

نویسندگان

پیشرو طب پرشیا

شرکت پیشرو طب پرشیا با اخذ مجوز رسمی واردات از اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایران و مجوز واردات و خدمات تجهیزات لیزر از سازمان انرژی اتمی به عنوان اولین عرضه کننده و اولین دارنده گواهینامه بین المللی ISO13485 و ISO9001 در مدیریت کیفیت واردات تجهیزات پزشکی در ایران معرفی گردیده است ، کلیه محصولات این شرکت دارای مجوز رسمی واردات از وزارت بهداشت با قابلیت استعلام میباشد .

دسته‌ها