دستگاه لیزر الکس دایود رازورلیز Razorlase Diode Laser

لیزر الکس دایود رازورلیز

دستگاه لیزر الکس دایود رازورلیز Razorlase Diode Laser

دستگاه لیزر الکس دایود رازورلیز Razorlase Diode Laser یک روش نسبتا جدیدی برای از بین بردن موهای زائد می باشد . این روش بر دینامیک گزینشی نور و گرما مبتنی است . در این روش پالس های لیزر در کسری از ثانیه از سطح پوست عبور کرده و به ریشه فولیکول مو می رسد و مو را گرم کرده و رشد فولیکولهای مو را متوقف میکند و آسیبی به بافتهای اطراف پوست وارد نمی کند . دستگاه لیزر الکس دایود رازورلیز با سه طول موج دایود و الکس و ان دی یاگ ، احساس درد و ناراحتی بسیار کمتری به همراه دارد و استفاده از آن سریع و راحت است .

مزایای دستگاه لیزر موهای زائد الکس دایود رازورلیز Razorlase Diode Laser :

دارای تاییدیه سازمان غذا و داروی امریکا (FDA)
دارای تاییدیه اتحادیه اروپا (CE)
دارای استاندارد ISO13485
دارای مد ویژه FHR
دارای سه طول موج همزمان دایود + الکس + ان دی یاگ

ویژگیهای فنی لیزر دایود رازورلیز Razorlase Diode Laser :

سرعت بسیار بالا با استفاده از مد ویژه FHR
دارای ۱۰ بار لیزر قدرتمند ساخت کمپانی معروف jenoptik آلمان
سیستم کولینگ بسیار قدرتمند تا -۵ درجه
انرژی خروجی کاملا یکنواخت
پایداری انرژی در دراز مدت
سرعت شات بسیار بالا( ۱-۱۰ شات در ثانیه)
درمان انواع مو با ضخامت های مختلف با توجه به بازه کسترده Pulse duration
رعایت اصول ارگونومیک در طراحی هندپیس
بدون درد و عوارض جانبی
دارای سطح مقطع بزرگ (۱۲*۱۴ میلیمتر)
درمان بصورت پیوسته (in motion)

دستگاه لیزر دایود رازورلیز Razorlase Diode Laser ، با گسیل نمودن نور هدایت شده خود به سوی هدف که همان محل انبار شدن ملانین موجود در ریشه هر مو است ، رنگدانه مورد نظر را بمباران و متلاشی می نماید . اثر نور لیزر بر روی ملانین یا رنگدانه مو بر اساس مکانیسم گرم نمودن آن تا حد نابود کردن مو بوده که این مکانیسم به نام فوتوترمولیز خوانده می شود . دستگاه لیزر دایود رازورلیز درمان قطعی موهای زائد با هندپیس ترکیبی ۸۰۸ و ۷۵۵ و ۱۰۶۴ نانومتری و دارای خنک کننده قدرتمند سطح پوست تا ۵- درجه می باشد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد مشاوره و فروش شرکت پیشرو طب پرشیا تماس حاصل فرمایید . خرید بصورت نقد و اقساط میسر بوده و ارسال تجهیزات به سراسر ایران با ارایه گارانتی و آموزش اپراتوری رایگان و خدمات بعد از فروش امکان پذیر می باشد .تلفن تماس با واحد مشاوره و فروش مهندسی پزشکی پیشرو طب پرشیا : ۰۲۱.۸۶۰۲۸۴۰۹ – ۰۲۱.۸۶۰۲۹۳۷۸

 

پست بعدی

دستگاه لیزر Co2 فراکشنال و آراف سوزنی Fraxis Duo

س خرداد 10 , 1401
دستگاه لیزر Co2 فراکشنال و آراف سوزنی Fraxis Duo خرید دستگاه لیزر جوانسازی فراکشنال Fraxis Duo Fractional Co2 ، فروش لیزر فراکشنال و آراف سوزنی Fraxis Duo ، قیمت جدیدترین دستگاه ترکیبی لیزر فراکشنال و آراف سوزنی Fraxis Duo Fractional Laser ، درمان چین و چروک و خطوط و جوانسازی […]
دستگاه لیزر Co2 فراکشنال و آراف

نویسندگان

پیشرو طب پرشیا

شرکت پیشرو طب پرشیا با اخذ مجوز رسمی واردات از اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایران و مجوز واردات و خدمات تجهیزات لیزر از سازمان انرژی اتمی به عنوان اولین عرضه کننده و اولین دارنده گواهینامه بین المللی ISO13485 و ISO9001 در مدیریت کیفیت واردات تجهیزات پزشکی در ایران معرفی گردیده است ، کلیه محصولات این شرکت دارای مجوز رسمی واردات از وزارت بهداشت با قابلیت استعلام میباشد .

دسته‌ها