بهترین و جدیدترین دستگاه های جوانسازی کدامند

بهترین و جدیدترین دستگاه های جوانسازی کدامند

به کاربردن شیوه های مختلف جهت جوانسازی پوست و داشتن پوستی صاف و شفاف از جمله مسائل مورد توجه بسیاری از افراد به خصوص بانوان می باشد. زیرا این مورد در ظاهر افراد و بالا بردن اعتماد به نفس آنها تاثیر مستقیم و بسزایی دارد. استفاده از روش های مختلف مخصوصا انواع کرم ها و ماسک های پوستی از جمله مواردی است که از گذشته تاکنون توسط افراد مورد توجه بوده است. اینکار بسیار در نگهداری و جلولگیری از پیری زودرس البته تحت نظر پزشک متخصص مفید و موثر می باشد. اما باید گفت در بسیاری از موارد در درمان چین و چروک های پوست و یا از بین بردن مشکلات پوستی موثر ممکن است تاثیرات بسزایی نداشته باشد.

استفاده از روش جراحی نیز یکی از شیوه های جوانسازی محسوب می گردد. این ر.ش بدلیل هزینه بالا و همچنین خطرات ناشی از انجام جراحی و در کنار این مسائل داشتن طول دوره نقاهت طولانی انتخاب بسیاری از افراد نمی باشد. امروزه استفاده از برخی دستگاه های جوانسازی جدید بدلیل بدون عارضه بودن در کنار اثربخشی بسیار بالای آنها و همچنین مقروم به صرفه بودن هزینه های انجام آنها بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. همچنین در این شیوه نیازی به استراحت طولانی بعد از درمان نبوده و امکان انجام فعالیت های روزانه فرد بعد از آن به طور کامل وجود دارد. از جمله بهترین دستگاه های جوانسازی می توان به دستگاه لیزر آراف فرکشنال سوزنی، دستگاه لیزر CO2 فرکشنال و دستگاه هایفو اشاره نمود.

منبع و ماخذ : pishro-teb.com

پست بعدی

مهمترین تفاوت مابین لیزر دایود و لیزر الکساندرایت چیست

پ خرداد 3 , 1403
استفاده از دستگاه های لیزر جهت حذف موهای زائد با توجه به مزایای بسیار زیاد آن مورد استقبال افراد بسیاری قرار گرفته است. اثربخشی مناسب این شیوه در کنار بدون عارضه بودن آنها و همچنین هزینه مناسب و عدم نیاز به تکرار مجدد در یک بازه زمانی کوتاه پس از […]

نویسندگان

پیشرو طب پرشیا

شرکت پیشرو طب پرشیا با اخذ مجوز رسمی واردات از اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایران و مجوز واردات و خدمات تجهیزات لیزر از سازمان انرژی اتمی به عنوان اولین عرضه کننده و اولین دارنده گواهینامه بین المللی ISO13485 و ISO9001 در مدیریت کیفیت واردات تجهیزات پزشکی در ایران معرفی گردیده است ، کلیه محصولات این شرکت دارای مجوز رسمی واردات از وزارت بهداشت با قابلیت استعلام میباشد .

دسته‌ها